jueves, 3 de octubre de 2013

Classes de valencià adreçats a pares i mares

Bon dia a tothom,
Com cada any, l'Oficina de Promoció del Valencià de l'Ajuntament de Dénia, organitza classes de valencià gratuïtes dels diferents nivells de la JQCV, adreçats a pares i mares d'alumnes dels centres educatius de Dénia.
Per a poder assistir, recordeu que cal emplenar i enviar-nos el full adjunt, el qual ja s'ha repartit en els centres educatius de Dénia, i s'ha entregat als alumnes perquè el fagen arribar als pares i mares.
Vos envien aquest correu, per si hi ha algun pare o mare  al qual no li ha arribat el full d'inscripció.
Salutacions.
Jaume.
Oficina de Promoció del Valencià
Ajuntament de Dénia
Pl. de la Constitució, 10
03700 Dénia
Tel.: 966 46 70 07

martes, 1 de octubre de 2013

Convocatòria Assemblea Plataforma, 10 d'Octubre

Desde la Plataforma por la Enseñanza Pública de la Marina Alta, nos ha llegado la siguiente convocatoria:

Hola bona vesprada,
el proper 10 d'octubre a les 18 hores, hi haurà assemblea de la plataforma a l'IES Maria Ibars de Dénia, per parlar de tot allò que està passant en l'educació pública:
- Massificació d'aules.
- Reducció de professorat.
- Tramitació de la LOMQE.
- Barracots i no-construccions.
- Mobilitzacions.

Salut

lunes, 6 de mayo de 2013

Reunión Informativa AMPA

El Martes 7 de Mayo, tendrá lugar en la biblioteca del Instituto a las 19h. una reunión informativa del AMPA donde se abordará entre otros temas la huelga convocada para el jueves 9 de Mayo.

miércoles, 17 de abril de 2013

II Concurs de Fotografia IES Maria Ibars

L´AMPA en col.laboració amb els departaments de Plàstica i Música, organitza el II Concurs de Fotografia; aquest concurs va tindre, en l'edició de l'any passat,  molt bona acceptació. El concurs va dirigit a tots els alumnes de l'institut.
Animeu als vostres fills a participar-hi!

domingo, 31 de marzo de 2013

Dia de les Paelles al Institut

El passat dimecres 27, alumnes i professors, van  tindre una jornada lúdica on, primer, els alumnes van gaudir de diversos tallers organitzats pels departaments i després els alumnes, per grups, van participar en el tradicional concurs de paelles. El ambient va ser festiu i totes les paelles estaven boníssimes!!
En este enllaç es poden veure fotografies.

viernes, 22 de febrero de 2013

ANÁLISIS DE LA LEY WERT

Éstas son las nuevas reformas para la des-educación que se avecinan con la nueva Ley de "Educación"del ministro Wert : la LOMCE.
Pincha en el enlace para ver un resumen de lo que se pretende con la LOMCE...

martes, 12 de febrero de 2013

XERRADES DE LA PLATAFORMA MARINA ALTA EDUCACIÓ PÚBLICA

Us enviem el calendari de xerrades programades de la plataforma per l'ensenyament públic de la Marina Alta a petició de les AMP's i el professorat.
La Plataforma vol explicar l'ofensiva que està duent a terme el PP, tant pel govern central, amb la LOMQE, com per el Consell de la Generalitat, Decret del plurilingüisme, arranjament escolar, plantilles.
Totes les xerrades son obertes i públiques, ja que la plataforma té com a objectiu aglutinar a tot aquell que vulgui lluitar i informar-se al voltant de la defensa d'allò que és de tots/es, i és herència de la lluita per la democràcia i les llibertats, l'escola pública. Un bé comú.
 Tots tenim l'oportunitat en les properes xerrades, de participar, sumar i treballar per allò que és de tots/es,pel camí de la solidaritat, la llibertat, la igualtat i la justícia.

Calp, dia 13 de feber, 20 hores, CEIP Gabriel Miró.
Ponents: Paco García, CCOO, Oscar Ruiz, Coordinadora d'interins, i Raquel Gómez, professora IES nº1 de Xàbia.

Ondara, dia 14 de febrer, 19'30 hores, IES Xebic.
Ponents: Joan Lloret, STEPV, i Raquel Gómez,professora IES nº1 de Xàbia.

Dénia, dia 21 de febrer, 20 hores, CEIP Llebeig.
Ponents: Bernat Valero, STEPV, Òscar Ramírez, professor IES nº3 de Dénia i Raquel Gómez, professora IES nº1 de Xàbia.

Teulada, dia 20, falta concretar lloc i hora.

Benissa, dia 27, falta concretar lloc i hora.

Pedreguer, falta concretar, dia, lloc i hora.

Gata de Gorgos, falta concretar dia lloc i hora.

miércoles, 6 de febrero de 2013

DEFENSEM L'ESCOLA PÚBLICA: MANIFESTACIÓ DISSABTE 9 DE FEBRER A VALÈNCIA

La plataforma de la Marina Alta per a la educació pública, organitza la eixida en autobús per a la manifestació del dissabte a València  contra la llei d'educació del govern del PP:

Des d'Ondara  eixirá un autobús, per anar a la manifestació  del dissabte a València.

Eixirem d'enfront del bar Valero a les  16:00  en punt, per aixó quedarem a las  15:45 i eixirem puntuals.  Tornarem quan s'acabe la manifestació.

La manifestació comença a St. Agustí  i acaba  a la plaza América.
El preu dependrà  de les persones  que anem.

Podeu  reservar plaça  al   653843140

Difongau  la convocatória de la manifestació i  fem tot el possible per anar-hi ja que ens juguem molt en la nova llei d'educació!!!